Nazim Othman Dalam Kisah Cinta

Hero muda yang semakin dikenali ini mempamerkan aksi lakonan yang terkesan dalm hati saya melalui drama Kisah Cinta. Memegang watak Azhari yakni abang kepada watak utama, dia membawa perwatakan berbeza daripada yang biasa saya tonton sebelum ini. Sifat sinis, misteri dan licik yang ditonjolkannya membuat saya merasakan drama ini lebih menarik. Drama ini sudahpun berakhir semalam. Hati saya lebih tersentuh dengan kisah Azhari, seorang anak yang berasa tersisih dan cuba membuktikan dirinya walau terpaksa melakukan kesalahan. Tidak saya nafikan lakonan Shaheizy Sam sebagai Shah berganding dengan Nur Fazura sebagai Azalea memiliki aura tersendiri. Namun tumpuan saya lebih terarah kepada watak pembantu termasuklah Marina yang dilakonkan oleh Fazlina Ahmad Daud. Tanpa watak pembantu, cerita tidak akan menarik bukan? Apapun tahniah kepada semua yang menjayakan drama ini. Kisah cintanya bukn sekadar kisah cinta orang muda.

Tinggalkan Jawapan

